miercuri, 2 decembrie 2009

Musafir nepoftit

din seria stiti...
stiti ce am vazut alaltaieri la usa camerei? un soricel, sau sobolan ca pana sa-l analizez am inceput sa tip ”tati, tati, avem un soarece...”
care rozator (la debriefing nu am concluzionat clar specia, imi amintesc coada si urachile si ca s-a urcat pe o plinta, studiind ceva) a tulit-o in baie sau sub bufetul de pe hol.
am blocat accesul spre camera copiilor iar a doua zi am achizitionat lipici. iar tati din dotare i-a pus paine, slanina si miez de nuca. cu explicatia ca daca e vegetarian sa aiba paine si nuca, daca nu mananca gatit are nuca, iar daca e carnivor sa aiba slanina.

eu sper ca a concluzionat ca de tipetele mele nu se poate sta si s-a repliat spre gaura de langa scurgerea wc-ului, pe care a venit!
mentionez ca locuim la etajul 3, ultim, al unui bloc destul de nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu