vineri, 4 decembrie 2009

Am prins sorecutul!

venim acasa din parc.
ne dezbracam, ne descaltam, iar eu ma spal rapid si fug in camera sa o scobor pe Miedzuruca din wrap. pana se spala Prucseok pe manute. nu ajung bine si aud un urlet: ”ce-i asta, de ce ai pus-o acolo” si plans isteric si ”da-o joooos,da-o joooos”.
S-A PRINS SORICELUL!... m-am gandit. cum ii explic fetei?
iar ea iesea plangand din baie cu esarfa mea, covorasul antiderapant si pantalonii lipiti de cartonul cu clei. a calcat din greseala!
asa sorecut, sa tot pupi ca de prins nu mai vreau, ca s-a speriat saraca.
”de c e nu pus acolo din aia rotunda?”
”de care,draga?”
”de aia asaaaa!”
de fapt, ma certa pentru gaura de aerisire de la vana, unde fusese capcana!
acum vreau sa vad daca iese cleiul din haine si pres, ca esarfa a luat drumul gunoiului cu cartonas si momeala, cu tot.

4 comentarii:

  1. Sunteti mortale!
    Ma "termin" de ras!

    RăspundețiȘtergere
  2. @stai sa vezi ca musafirul e disparut. sper sa nu-mi faca reclama la ”pensiune” si sa vina cu prietenii in vacanta de iarna!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Prietenii ca prietenii, dar astia traiesc in familii numeroase!
    Eu am oroare de ei. Nu ii suport!
    Mi se trage de la o cladire din Baia Mare unde am stat 2 saptamani in practica geologica si am dormit alaturi de o maaaaareeee familie!
    Daca iti poti inchipui: intrau pe partea de jos a tocului, traversau tocul usii si ieseau pe cealalta parte. Rosesera pe dinauntru tocurile a zeci de usi si isi faceau plimbarea!
    Io nu stiu cum am rezistat vreo suta de oameni acolo. Acu' mi se pare inconstienta!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. @rox, se freaca partea de jos a canapelei de mocheta, dar cand l-am incoltit, pe acolo s-a strecurat. mai ceva ca houdini!
    omul meu a zis: ”saracul, e dragut” chiar era. mic si cu ochisori de piper.
    da, asta noapte l-am priiiiins!

    RăspundețiȘtergere