miercuri, 5 mai 2010

achizitie aburitor

de mult, de foarte mult timp, cam de pe cand se incepea diversificarea marutzei, am dorit o oala de fiert legumele la aburi.nu un steamer (ce bine suna aburitorul acesta!) ca mi-ar fi sarit factura la curent de nu as vedea numarul de cifre... plus ca e de plastic si nu iubesc plasticul.
si o oala cu capac-sita pentru paste si cartofi, galuste samd.
asa ca dupa multe cautari pe net, vizite si vizitele la magazine, am gasit ce cautam:


de fapt cica e pasta cooker, adica fierbator de paste fainoase, dar nu conteaza. deja ma cunosc toti vanzatorii si asteapta parca, asa cumva sa intreb de "oala in care se pot fierbe legume la aburi"
mi-a pus-o nenea deoparte, pana sa vin cu banii... fara sa se gandeasca. numai asa putea scapa de mine.
si a costat doar 30 de euro, in RON. :P

4 comentarii:

  1. Haha!Ce inventiv romanul domle!Am transformat noi oala de fiert spaghete in steamer!Bravo ralu si nenea vanzator de oale.Brevetati idea zic eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. deja are a activ spanac si cartofi.
    Basme...
    nu noi am inventat. are soacra ceva asemanator, fara piesa pentru pasta.
    Monu,
    vin pe la tine dupa retete :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum adica 30 de euro in ron...adica el cereeuro si tu ii dai echivalentul in ron? E ieftin 30 de euro? :">

    RăspundețiȘtergere