luni, 1 februarie 2010

diete

nu stiu ce am, dar ma simt ca o varza. adica... eu tuse, mica de-abia a scapat, si sambata s-a incheiat sesiunea.
ce am?
am chef sa mananc bunatati pana ma sparg si sa dau naibii gandurile despre dieta. ca inafara de a incerca sa nu mananc prajit/mezeluri... bla, bla, bla. nu fac nik. bag dulciuri ca muta.
ar trebui sa fac nitica miscare, caci muschiuletii, prin simpla lor conditie bazala consuma calorii. adica si cand dormi.
am comandar prenatal de peaici, cu concentratie buna si sper sa ma ajute sa ies din starea asta de muratura.

3 comentarii:

  1. Macar fa tu dulciurile pe care le tot manaci. Se mai duce cate-o calorie, plus ca s-ar putea sa dispara cheful :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca fac io dulciurile... mananc o tava, ca ai mei nu se omoara. avand in vedere ca majoritatea treburilor le fac in timp ce car comoara... ai dreptate s-ar putea sa scap de multe calorii :lol

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua sunteti interesata de un link exachange cu site ul nostru www.horivirlan.ro ?

    Cu stima,
    razvaniv@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere