sâmbătă, 4 august 2012

Floricele si bebe

Eu, una nu sunt cuprinsa de prea mult avant dascalesc atunci cand lucreaza copiii, ca sa nu le "omor" creativitatea si imaginatia.
Asadar, pe undeva, prin negurile istoriei, le-am aratat cum se modeleaza plastilina si le-am lasat sa lucreze, asa cum au vrut. Bineinteles ca numai in ... locuri acoperite de pe corp nu am avut plastilina, iar obiectele pe care le faceau semanau a... "Uau!, mami, frumos!... Ce e asta?", dar le-am lasat sa persevereze.
Acum va arat ultimele opere, flori, de A si un bebelus in miniatura, de M.

Tehnica de lucru: MODELAJ
Material: PLASTILINA 

Photobucket Photobucket Photobucket

2 comentarii:

  1. Florile sunt frumoase. am crezut ca sunt ciupercute :)

    Azi si fiica mea a lucrat cu plastelina. pe cearceaf. Vroia sa faca mingiute care se rostogolesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ca nu as strange si acum plastilina de peste tot...

    RăspundețiȘtergere