duminică, 20 iunie 2010

Operatiunea Bili, episode 2

Ziua2-Ziua6 continua panditul reactiilor si "masina de spalat" (scutec de panza/chilotel/pantalon, styers pisucu de pe jos, limpezit nadraguti... fuga la olita)
Dimineata prindem un pipi la bili, apoi cum putem...
Partea buna e ca a si inceput Printesa de a doua zi, chiar sa ne semnalizeze cand face. Sau dupa ce a facut. Ca ea e sefa. Si foloseste un scremut cu zgomote sacadate, de parca cine stie ce ou ar iesi :)). cand colo un tarr, mic si amarat.
Ziua 7 : avansaram... am prins 3 pisuci la bili. Unu' programat, cel de dimineata si urmatoarele anuntate. Plus unu' pe pantaloni, ca asa a hotarat Pinndurel ca e mai cool. Adicatelea s-a coborat de pe obiectul central, veceu, palarie, minge scaun, inaltator, lighean.
Si ta - naa! Primul chu-chu in chilotei in timp ce ma-sa scria. Adica acum acum. am intrebat-o ce-a facut si nu a spus... Ca mi se pare stupid sa ii zic uau! ai facut caca in chilotei! "Da? de parca eu nu as sti. tre' sa-mi spuna mami! :P
Asa ca am trecut la aparat! schimbat spalat, limpezit. Totul cu o mana. Acum am pus la moi cu detergent, iar mai departe o sa vada Roji cum se descurca! (Roji e draga mea masina de spalat, care s-a numit initial Wili, dar din obisnuinta- ca si pe a lu' mama o cheama tot Roji, i-am schimbat numele).
As fi aruncat chiloteii, dar sunt din-din-aia lati intre picioare, marimea 3-4 chinezeasca, mostenire de la Sorella.
va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu