luni, 26 aprilie 2010

de la ziua mea



Am sarbatorit cu socrii si cumnata.
marii absenti au fost familia mea si rares, prietenul cumnatei. nu-i bai, la anul...
am fost foarte stresata, de dimineata, caci toate treburile pareau sa nu se mai termine.
de pregatit nu a fost mare lucru, ca intr-o duminica obisnuita, dar cred ca imi place stresul...
aventuri: lucrand in cuptorul de la aragaz, l-am scuturat si grill-gaz-ul cu tot cu continut a aterizat pe gresie. strange, raluca zeama cu grasime si bucati de carne... apoi taie si fa altele...
Si Tortul:
Si o sectiune...
O sa pun si reteta. Si o sa incerc sa fac poze mai frumoase.

3 comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate, fericire si iubire! Sa te bucuri de o viata frumoasa alaturi de cei dragi. Multumesc pentru tort. Arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti scrie pe poze deschizându-le cu programul adobe photoshop. Pe partea din stanga a ecranului o sa afiseze niste semne. te duci pe T dai click pe el apoi dai click pe poza si poti scrie.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de urari! sa se intoarca!
    :lol credeam ca are blogaru' ceva schepsis.

    RăspundețiȘtergere