duminică, 4 aprilie 2010

cine-i harnic?

printesa mamei a vopsit singurica oua. adica a vopsit cu bunicul, care i-a pus pensula in mana si vopselurile dinainte si sa faca ea cum vrea....
Photobucket
Photobucket
Photobucket

cu platoul cu sunca i-am asteptat pe socrii pentru masa traditionala de paste, care anul acesta a fost la noi (de la anul ne mutam iar la ei sau la mama !haha!)
Photobucket

iar tortul pentru ziua lui tati a fost un deliciu... desi ornamentele nu m-au satisfacut pe de-a-ntregul :(

Photobucket

3 comentarii:

  1. Anna a pictat ouale alea? Cu ce? Ea a reusit sa faca asa oua frumoase? Mi se par super originale!!!! Sunt cele mai misto oua pe are le-am vazut pana acum.

    Cat despre tort, nu as spune ca ornamentele nu ma satisfac...e suppppper!

    Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai de candnu am mai vazut stergare/servete de alea de bucatarie!!! nu imi placeau cand eram mica, dar acum le ador!

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarat c-a inviat!
    anna le-a facut singurica, singurica. am reusit pasta de zahar, din prima! yupi! stergarele acelea sunt din strainatate, dar pentru ca seamana cu stergarelele de la noi (in valea jiului avea lumea) le pastrez si le folosesc la mese mai etno.
    pun si ou facut de socrul...

    RăspundețiȘtergere