duminică, 6 noiembrie 2011

poveste by ANNA

A fost odata un iepuras. sora lui eraun pestisor.
Cei doi inotau, apoi le-a fost foame si au mers sa manance ceva.
Au venit noricei deploaie si a inceput "sa ploaie". Asa ca cei doi au mers in casa sa se incalzeasaca. Si acolo au mancat. Mamica lor, mamicuta Milka, le-a dat, dupa ce au mancat, cate o ciocolata Milka.
Si au vazut o floricica si au mers sa culeaga flori.Mamica a fost atat de bucuroasa... si le-a dat voie sa mearga iar la inot. Ei au fost atat de fericiti ca niciodata nu au fost mai fericiti.
Mai tarziu au mers la scoala. Le era dor de Tati asa ca l-au sunat.
Dupa ce au mers acasa si au mancat o cina minunata cu rosii si ketckup. Si au cerut inca o portie si inca una.
Apoi s-au spalat si au mers la culcare.
Apoi dimineata au mers la cumparaturi si au luat ciocolata, mere, banane, mustar si miere.

4 comentarii:

  1. e dementiala!cata imaginatie!
    voi mancati rosii si ketchup, seara?hahahaha!super!

    RăspundețiȘtergere
  2. No asa da poveste.
    Mie mi-a atras atentia ciocolata... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate mancam dulciuri, macaroane...
    Fani ciocolata suntem toate 3... si jeleuri, dar alea se gusta rarissim.
    imi pare rau ca am uitat primele povestioare. erau maui finute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi suntem fani ciocolata. de cand am inceput sa fac ciocolata in casa, am si experimentat multe combinatii care de care mai ciudata :)
    Am pe lista de dorinte untul de cacao ca am citit eu ca aia e cea mai ciocolata ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere