duminică, 19 septembrie 2010

Amu, luati aminte

Actualizare de trebi d-ale noastre la 2 saptamani:
A. merge la gradinita. Am optat pentru aceeasi gradinita de anul trecut, desi e mai departe. Ne bucuram ca am facut-o, caci (Tzupicam, noul nume al Domnisoarei A) nu a plans deloc, iar ieri, sambata fiind, ne-a intrebat daca nu plecam odata la Ovoda (gradinita magh.).
Si bineinteles, are nasucul infundat, merge des la baie iar de asta noapte tuseste. Asa, usor dar indeajuns ca sa ma scartaie pe mine pe creierii capului.
Piticul (a) M. vorbeste din ce in ce mai multe: mami, apa-ape-api, mniam-mniam, pa si tai-tai, Apa(tata magh.), Ani, Abi (Gabi=bunica), Ham-ham, (caine, orice animal, tablourile si papusile). ne-ne si da din deget. asa e tot din maghiara, prescurtare de la nem-nem. ne da papucii sa mergem afara, isi umple cate o plasuca sau gentuta cu te miri ce...
Scoate cate ceva din camara (borcane...) si o tuleste cu ele in brate sa nu i le luam.
Mai departe cand ma lasa Piticii sefi.

3 comentarii:

  1. off topic: de ceva vreme am mutat blogul de aici http://vlutic.blogspot.com pe domeniu propriu adica aici: http://www.lutyk.ro/ Cand ai timp si chef si daca mai vrei sa ma pastrezi in blogroll poate modifici link-ul.
    Multam fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. lutykule, vroiam de mult, sa stii, dar mi-a scapat si daca n-am mai vazut postari... acum stiu de ce!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe ati mai facut!
    Sa aveti o toamna bogata,iar piticii sa creasca mari si sanatosi!sefi

    RăspundețiȘtergere