duminică, 28 martie 2010

lumanarele EcoDecoLight

am mers la posta cu graba si infrigurare, stiti voi, ca atunci cand primesti un cadou, stii cam ce e, dar nu exact si te mana curiozitatea.
am ridicat un plic/pachet ingenios confectionat din carton, care numai bine incapea in geanta.
acasa l-am desfacut si am gasit un paharel de sticla si doua mici rezerve, pe masura paharelului.
erau imbracate in celofan din care razbateau mirosuri interesante si legate cu o fundita finuta. aveau o culoare calda, un bej-crem deschis si untos. langa ele- etichete mici de un galben cald cu descrierea ingredientelor si a ndicatiilor terapeutice.dragut.

ce as face eu in alt fel? as impacheta in mai putin celofan pe care l-as sigila la cald (cum? habar nu am, dar se gasesc solutii). apoi as lega totul intr-un disc de hartie cerata sau pergament (oare astea nu ar retine uleurile eterice?), cu marginile ondulate. as folosi aceeasi fundita snur, sau, de ce nu/ sforicica de canepa. iar etichetelor le-as face contur si le-as rotunji marginile, inainte de a le atasa la snur (caci formele rotunde sugereaza organicul).

am ales sa aprind lumanarea cu rozmarin, pentru ca tocmai scapasera printesele de o viroza respiratorie. a ars cu lumina calda, timp de o ora, in care nu a pocnit si nu a sfarait. in bucatarie, caci acolo am aprins, era un miros familiar, de conifere parca, dar diafan. in lampa uleiurile dau miros mult mai puternic, iar unele persoane nu il suporta! as fi lasat mai mult, dar Marutzul are sub un an si m-am abtinut. nu va mai spun ce bucurie a fost pe amandoua, caci le incanta luminitele si focul, ca pe toti copiii, cred.

ceara topita a capatat culoarea mierii. flacara a fost vie si nu s-a stins, spun asta acum in lumina rectificarilor pe care le face producatoarea.
cand s-a racit, fiica mea cea mare a remarcat ca a crapat. "nu-i nimic?" "nu-i nimic, mami, se face la loc. asa crapa lumanarile naturale."
am reaprins fara dificultate desi fitilul era micut. cenusa se curata usor cu mana. mie imi place sa-mi folosesc mainile mai degraba decat foarfece sau cutit.

lumanarea de scortisoara a inundat bucataria cu miros de prajitura sau vin fiert. cred ca acestea cu scortisoara sunt o incantare la sarbatorile de iarna. asa cum va fi o incantare lumanarea de rozmarin, impreuna cu carnurile si ouale de Paste. salivez.
EcoDecoLight, iti urez sa reusesti in continuare sa faci aceeasi treaba buna.
Cand am dat peste saitul tau (nu as sti sa-ti spun cum? si ce cautam atunci), am citit Eco Delight (Eco Incantare). Si numele acesta i se potriveste, la fel de bine ca cel inspirat ales de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu